ساخت کتابخانه مرکزی کرمانشاه لنگ 40 میلیارد تومان است

به گزارش مهسان بلاگ، خبرنگاران/کرمانشاه مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه گفت: اتمام کار ساخت کتابخانه مرکزی کرمانشاه به 40 میلیارد تومان اعتبار احتیاج دارد.

ساخت کتابخانه مرکزی کرمانشاه لنگ 40 میلیارد تومان است

معصومه حسنی خونسار امروز(16 تیر) در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه که با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه برگزار گردید، با بیان اینکه هم اکنون پروژه ساخت کتابخانه مرکزی کرمانشاه پیشرفت حدود 60 درصدی دارد، گفت: برای اتمام کار ساخت پروژه به 40 میلیارد تومان اعتبار دیگر احتیاج داریم که در صورت تزریق اعتبار پروژه دریک بازه زمانی 12 تا 18 ماهه به نتیجه خواهد رسید.

حسنی خونسار با اشاره به حذف دو طبقه از طبقات کتابخانه مرکزی کرمانشاه گفت: ابتدا قرار بود پروژه با زیربنای 15 هزار مترمربع ساخته گردد که به علت هزینه های زیاد پروژه با مشورت با نهاد کتابخانه های عمومی کشور دو طبقه با زیربنای چهار هزار مترمربع از کتابخانه مرکزی کرمانشاه حذف شد، البته کوشش شده تا با وجود حذف این دو طبقه پروژه در حد معقولی که متناسب با احتیاج کرمانشاه به فضاهای کتابخانه ای است، ساخته گردد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه با بیان اینکه پروژه کتابخانه مرکزی کرمانشاه سال 1386 کلنگ زنی شد، گفت: تا سال 1391 تنها 2.5 میلیارد تومان برای ساخت این کتابخانه هزینه شده بود و پس از آن پروژه تا سال 1396 با پیشرفت حدود 30 درصدی غیرفعال بود.

حسنی خونسار با اشاره به تزریق اعتبار مجدد به پروژه در اواخر سال 1396، گفت: از آن موقع تا به امروز مجموع اعتبار هزینه شده برای ساخت این پروژه به 7.1 میلیارد تومان رسیده است.

وی سپس با اشاره به احتیاج استان به ساخت کتابخانه مرکزی کرمانشاه، اضافه کرد: هم اکنون بیش از 15 کتابخانه مرکزی در کشور فعال است و خیلی از استانهای کشور صاحب کتابخانه مرکزی هستند و حتی استان همجوار ما همدان هم که جمعیت کمتری از کرمانشاه دارد صاحب کتابخانه مرکزی است.

وی گفت: کتابخانه مرکزی یک احتیاج اساسی برای استان است و مسئولان باید یاری نمایند این پروژه زودتر به خاتمه برسد.

faceraz.ir: فیس راز | گفتگو و همدلی راه حل رفع همه مشکلات

fixfun.ir: مجله سرگرمی | مجله تفریحی، سرگرمی و مسافرتی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 90748

به "ساخت کتابخانه مرکزی کرمانشاه لنگ 40 میلیارد تومان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت کتابخانه مرکزی کرمانشاه لنگ 40 میلیارد تومان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید