تمامی پرستاران البرز بیمه هستند

به گزارش مهسان بلاگ، مدیر پرستاری و خدمات درمانی دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: پرستاران البرز مشکل بیمه ندارند و همه آن ها بیمه تامین اجتماعی و خدمات درمانی هستند.

تمامی پرستاران البرز بیمه هستند

فریبا رسانژاد ، مدیر پرستاری و خدمات درمانی دانشگاه علوم پزشکی در گفت و گو با خبرنگار از،گفت : در البرز حدود 4 هزارو 200 پرستار در بیمارستان های دولتی ، خصوصی و تامین اجتماعی مشغول به فعالیت هستند که همه آن ها از زمانی که به صورت رسمی و یا مجوزی جذب دانشگاه علوم پزشکی شدند ، تحت پوشش بیمه های تامین اجتماعی یا خدمات درمانی قرار گرفتند.

رسانژاد اضافه نمود : میانگین تعداد پرستاران در البرز با میانگین کشوری محاسبه می شود که در این شرایط البرز شرایط مناسبی دارد و می توان گفت از میانگین استاندارد های کشور رقم بالایی را به خود اختصاص داده است.

او گفت : در البرز با توجه به اینکه استان مهاجر پذیری است و تعداد مراجعین و جمعیت هر ساله رو به افزایش است ، آمارها نشان می دهد که برای جذب نیروی پرستار باید بستر سازی شود .

مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی البرز اضافه نمود : در البرز همچنان با کمبود پرستار و کمک پرستار روبه رو هستیم که اگر وزارت خانه مجوز هایی در اختیار ما قرار دهد می توان این کمبود را تامین کرد.

رسانژاد گفت : دانشگاه علوم پزشکی البرز امسال حدود 68 پرستار به صورت مجوزی استخدام کرد .

او اضافه نمود:جذب نیرو از استان های دیگر یکی از مزیت های دانشگاه علوم پزشکی به شمار می رود.

انتهای پیام / ن . م

faceraz.ir: فیس راز | گفتگو و همدلی راه حل رفع همه مشکلات

fixfun.ir: مجله سرگرمی | مجله تفریحی، سرگرمی و مسافرتی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 31742

به "تمامی پرستاران البرز بیمه هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمامی پرستاران البرز بیمه هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید