باید فکری برای معیشت کشتی گیران کرد، لیگ احتیاج به چاره اندیشی دارد

به گزارش مهسان بلاگ، هادی حبیبی در مصاحبه با خبرنگاران با بیان اینکه اقدامات لازم برای جذب کشتی گیران مورد نظر تیم دریاچه ارومیه اجرا شده گفت: ما از مدتها پیش با کشتی گیران مورد نظرمان به توافق رسیدیم و با عقد قراردادهای داخلی و همچنین ثبت قرارداد رسمی در کمیته لیگ آنها را رسما جذب کردیم. البته ممکن است با کشتی گیران دیگر هم مذاکره و آنها را جذب کنیم.

باید فکری برای معیشت کشتی گیران کرد، لیگ احتیاج به چاره اندیشی دارد

وی در مورد بلاتکلیفی در برگزاری لیگ و قراردادهایی که بین اسپانسر و اهالی کشتی منعقد می گردد، توضیح داد: این موضوع به چگونگی توافق با اسپانسر مربوط می گردد چراکه فعلا خبری از برگزاری لیگ نیست. بدین ترتیب همه چیز باید توافقی باشد و فعلا با اسپانسرها طوری تعامل کرد که تا زمان برگزاری لیگ کشتی در این عرصه بمانند. ضمن اینکه تمام مباحث اقتصادی و پرداخت ها به کشتی گیران و مربیان هم بصورت مشروط و قانونی انجام خواهد شد و می توان این موضوع را هم به خوبی تا زمان برگزاری لیگ مدیریت کرد.

سرپرست تیم کشتی آزاد دریاچه ارومیه گفت: کوشش تمامی متولیان کشتی این است که بتوان رقابتهای لیگ را در سالجاری برگزار کرد، اما فعلا همه چیز مشروط به صدور مجوز ستاد مبارزه با کرونا است. البته من پیشنهاد دادم می توان بعد از فروکش کردن موج دوم شیوع ویروس کرونا، لیگ کشتی را با رعایت پروتکل های بهداشتی خاص از جمله قرنطینه و تست های ویژه، برگزار کرد که البته همه چیز منوط به صدور مجوز است.

حبیبی با ابراز نگرانی از شرایط اقتصادی و نبود منبع درآمد مناسب برای کشتی گیران و مربیان گفت: متاسفانه اتفاقی که به دلیل شیوع ویروس کرونا اتفاق افتاده باعث شده کشتی گیران و مربیان تنها مبنع درآمدشان را هم از دست بدهند. عدم برگزاری لیگ کشتی به معنای از دست دادن منبع درآمد این قشر از ورزشکاران است و واقعا نمی دانیم این شرایط تا چه زمان ادامه خواهد داشت.

وی در انتها گفت: البته این موضوع به معنای این نیست که لیگ کشتی را در هر شرایطی برگزار کنیم، چراکه بحث ویروس کرونا بسیار خطرناک است و با هیچکس شوخی ندارد، اما باید فکری به حال معیشت کشتی گیران و مربیان هم کرد. فقط امیدواریم این بحران رفته رفته تا انتها سالجاری فروکش کند و تا شاید بتواند لیگ کشتی را هم طبق تدابیر جدی و ویژه ای از نظر بهداشتی برگزار کرد.

faceraz.ir: فیس راز | گفتگو و همدلی راه حل رفع همه مشکلات

fixfun.ir: مجله سرگرمی | مجله تفریحی، سرگرمی و مسافرتی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 55918

به "باید فکری برای معیشت کشتی گیران کرد، لیگ احتیاج به چاره اندیشی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باید فکری برای معیشت کشتی گیران کرد، لیگ احتیاج به چاره اندیشی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید